בסוף חודש יולי, עינב קיבלה טלפון מבחורה נחמדה שהציגה את עצמה כעובדת חברת ביטוח מסוימת. היא הציעה "לבדוק מה יש לה ולהוזיל עלויות".
עינב שלא היתה בטוחה כמה היא משלמת על ביטוח, נתנה לנציגה אישור להיכנס לנתוני הר הביטוח והמסלקה שלה. לעינב קופת הגמל להשקעה שמנוהלת במסלול חו"ל. מסלול שסופר רלוונטי לתקופה הזו. וההמלצה שהיא קיבלה היתה להעביר לחברה אחרת למסלול מקומי ללא השקעה בחו"ל. הנציגה איננה עובדת חברת ביטוח אלא סוכנות לביטוח וההמלצה היתה ממש לא לטובתה של עינב ולכן, עזרנו לעינב לבטל את התהליך.
שימו 🩵, כמות הפניות השיווקיות שלא נעשות מהיכרות עם הלקוח אלא מתוך רשימות שמשווקים מקבלים באופן שלא ברור אם תקין – היא גדולה מאד. לעיתים מס' שיחות לשבוע.
ההמלצה שלי היא לא לתת נתונים אישיים או לעבוד עם גורמים שאתם לא מכירים ובוטחים בהם.