חשוב! צרפו אותי

למה כל כך חשוב לבצע בדיקה תקופתית?

  1. לעשות סדר – לדעת איזה פוליסות יש לך, לוודא שהזכויות שלך רשומות באופן נכון, לוודא שלא קיימים חוסרים, למנוע כפילויות מיותרות, להוזיל עלויות ועוד.
  2. לוודא שקיימת התאמה – חשוב מאד לבדוק שכל רכיבי הביטוחים הפרטיים והחסכונות שלך מתאימים בדיוק למצבך האישי, העסקי והמשפחתי.

במילים אחרות, מיפוי תקופתי למשפחה המורחבת (לך, לבן/בת זוגך, הורייך, ילדיך או נכדייך), זו בעצם מעין "הצהרת הון" בכל הנוגע לתחום הביטוח והפנסיה.

אילו מוצרים נבדוק בעצם?

התהליך בוחן מגוון רחב של מוצרי ביטוח: ביטוחי בריאות, חיים, תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה וסיעוד. כמו כן, התהליך בוחן עבורך את כל החסכונות הפנסיוניים: ביטוחי מנהלים, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, קופת גמל וקופות גמל להשקעה. חשוב מאד שנברר גם לגבי הזכויות המגיעות לכל בן משפחה. בירור זכויות הינו נושא חשוב וקריטי בזמנים בהם אדם מגיע חלילה למצב של חוסר תפקוד (כדוגמת אלצהיימר, דמנציה או אירוע מוחי).
המיפוי התקופתי מאפשר לדעת ולהגיע לכל הזכויות האפשריות גם בזמנים לא פשוטים.

אוקי, אז בדקנו והבנו שיש צורך לבצע My Invest Upgrade, מה עכשיו? נעבור יחד כמה שלבים פשוטים:

שלב ההכנה
לאחר שחתמת על ייפוי הכוח, נרכוש עבורך את המידע הרלוונטי מהמסלקה הפנסיונית, מחברות הביטוח ומבתי ההשקעות.

מתקדמים
בשלב השני אנחנו בודקים אם יש לך את כל הכיסויים החשובים ומבררים גם את הסטטוס הפנסיוני שלך. בשלב זה נבדוק אם יש צורך לבצע שינויים או התאמות בבטוחים הקיימים, בגמל ובהשתלמות ובשאר האפיקים הפנסיוניים (דמי ניהול, הבתים שמנהלים לך את הכסף ועוד עשרות פרמטרים).

נפגשים
נשתה יחד קפה בשיחת וידאו, נדון במצב הקיים ונציג בפניך את כללי ההתנהלות האופטימליים. לדוגמא: נבחן את התאמת הכיסויים הביטוחים לאורח החיים שלך, נוודא שאין כיסוי מיותר או שלא חסר כיסוי חשוב, נוודא שכל הפקדות המעסיק מועברות במלואן, גם מהצד שלך, נבדוק שהכסף שלך מושקע במסלולים הנכונים עבורך, נברר שלא נעשות שגיאות מס בדרך לפנסיה ועוד. והכי חשוב, לאחר הבדיקה, נדאג לבצע את כל השינויים בפועל!

מניסיוננו, יש חשיבות לביצוע הבדיקה אחת לתקופה. במקרים מסוימים, יש צורך בבדיקה מקיפה של מכלול ביטוחי הבריאות או היערכות לפנסיה, אותם ניתן לאתר בתהליך ולהחליט יחדיו על צעדים להמשך.

כמה זמן לוקח התהליך וכמה זה עולה?

השירות נחלק לשניים: האחד, ברמת הלקוח, והשני, ברמת חברות הביטוח ובתי ההשקעות. זמן הטיפול הממוצע ברמת הלקוח הוא כ-5 שעות. זמן הטיפול הממוצע ברמת חברות הביטוח ובתי ההשקעות לרוב ארוך הרבה יותר.

עלויות השירות:

להצטרפות